MARKETING TO SILVER GENERATION czyli o nadchodzącym tsunami osób 50+ w świecie reklamy

Na świeczniku marketerów coraz częściej są osoby 50+. I w sumie nie ma się czemu dziwić, bo dane statystyczne dotyczące osób 50+, starszych i młodszych seniorów robią niemałe wrażenie. Skąd tyle zamieszania wokół Pokolenia 50+? Dlaczego firmy coraz bardziej będą sięgać po tę grupę konsumentów?

Na konferencji uczestniczyły również kobiety i mężczyźni  50+, którzy są wspaniałym dowodem na to, że życie nie kończy się (a zaczyna!) po pięćdziesiątce!. W panelu dyskusyjnym brały udział m.in. Jaga Janik, autorka bloga modowego i lifestylowego www.fashion50plus.pl, Iwona Dąbrowska - redaktor naczelną dwumiesięcznika dla seniorów  „Lecą lata, biegną dni”, Gabriela Kunert - twórczyni www.cafesenior.pl, a obecnie odpowiedzialna za rozwój internetowego pisma a także nasz ekspert Ela Hubner – autorka bloga lifestyle’owego  50+ Fajna baba nie rdzewieje. Uczestniczki panelu opowiadały o tym, co chce czytać dzisiejszy „senior”, jaki powinien być przekaz reklamowy, który jest kierowany do osób 50+, o autentyczności w komunikacji do osób dojrzałych. Przekazały mnóstwo inspiracji, które potwierdzają, że  bez wątpienia nadchodzi „srebrne tsunami” i na które świat reklamy musi się nie tylko przygotować, ale przede wszystkim zmienić.

opis obrazka randki razem50plus

 

Na forum pojawił się też Dancing międzypokoleniowy – to inicjatywa, której uczestnikami są 70, 80-latkowie a nawet starsze osoby, które przełamują stereotypy na temat postrzegania starości. I nie jest tak, że ich  dolegliwości nie biorą. Biorą, ale mimo to z entuzjazmem i radością podchodzą do życia. Mają chęć uczestniczyć w wydarzeniach senioralnych, występować w reklamach, teledyskach i bawią się na wieczorkach tanecznych. Nie ma, że boli. A jak boli, to dancing międzypokoleniowy wydaje się być najlepszym lekarstwem.

Wierzymy, że rzeczywistość jaką tworzą „seniorzy” znajdzie swoje  odzwierciedlenie w świecie reklam 50+.  I, że coraz więcej będzie takich reklam, jak  na przykład kampania reklamowa kawy marki Jacobs, którą można obejrzeć TUTAJ.

Źródło: Razem50plus

Daj sobie szansę

Jestem

Szukam

Moja data urodzin

Kobiety 50+

Szukaj kobiety po 50-tce na razem50plus.pl

Samotność nikomu nie służy, a miłość potrafi być lekarstwem na wszystko. Troska o drugą osobę uskrzydla. Dlatego już dziś znajdź przyjaciółkę, o którą będziesz mógł się zatroszczyć, z którą będziesz mógł spędzić przyjemnie czas. Najważniejsze to być z ukochaną osobą, ponieważ z nią będzie miło zawsze i wszędzie.  

Mężczyźni 50+

Szukaj mężczyzny po 50-tce na razem50plus.pl

Dojrzałe życie w pojedynkę może być piękne, ale staje się jeszcze piękniejsze, gdy dzielimy je z drugim człowiekiem, który każdego dnia jest obok nas. Uczucie i bliskość drugiej osoby potrafią bowiem ożywić każde serce. Dlatego już dziś znajdź mężczyznę i  rozpocznij nową, udaną relację.  

banner
Reklama